Prečo vo Vašej firme investovať do trénovania soft skills?
- Každý z nás má potenciál naplno využívať svoje schopnosti, málokto si to však uvedomuje a vie so svojimi schopnosťami narábať.
- Počas nášho tréningového programu získajú účastníci lepší vhľad do svojich schopností a zručností a naučia sa, ako ich efektívne využívať v ich pracovnom živote.
- To vedie k vyššiemu pocitu kompetencie, zodpovednosti, výkonu a spokojnosti nielen uchádzačov tréningov ale aj ich kolegov, podriadených a nadriadených.
Pre koho sú tréningy soft skills určené:
- Školenia sú určené uchádzačom spomedzi stredného a vyššieho manažmentu.
- Každá skupina uchádzačov má vlastné špecifikácie a vlastné vzdelávacie potreby, preto po analýze potrieb navrhujeme školenia konkrétne pre Vašich zamestnancov.
- Organizujeme taktiež otvorené semináre pre stredný manažment, ktoré môžu manažéri využiť ako formu networkingu.
Ponúkané oblasti školení soft skills pre firmy :
AKO SI NESPRAVIŤ PRACOVNÉ FAUX-PAS
Ciele: Účastníci kurzu si osvoja základné pravidlá spoločenského správania,
naučia sa kultivovane zvládnuť akúkoľvek situáciu v obchodnom a
pracovnom prostredí.
AKO ZVLÁDAŤ STRES
Ciele: Osvojiť si základné techniky zvládania stresu, naučiť sa ako lepšie
zvládať stresujúce situácie, ako pracovať s trémou a ako argumentovať.
AKO KOMUNIKOVAŤ V PRACOVNOM PROSTREDÍ
Ciele: Účastníci kurzu si zvýšia úroveň komunikačných zručností v oblasti
písomnej aj ústnej, budú schopní identifikovať chyby v komunikácii,
predchádzať nedorozumeniam a rozpoznať neverbálnu komunikáciu.
AKO VIESŤ A MOTIVOVAŤ ZAMESTNANCOV
Ciele: Účastníci sa zoznámia so základnými prístupmi k vedeniu a motivácii
zamestnancov, vyskúšajú si rôzne spôsoby vedenia zamestnancov a
získajú schopnosť určiť, aký spôsob vedenia je vhodný pre určitú situáciu.
AKO POROZUMIEŤ SEBE A OSTATNÝM OKOLO SEBA
Ciele: Prehĺbiť úroveň empatie a využívať prvky empatickej komunikácie,
porozumieť lepšie svojmu správaniu a ostatných v pracovnom tíme.
AKO BYŤ ASERTÍVNY V PRACOVNOM PROSTREDÍ
Ciele: Rozlíšiť asertívne správanie a naučiť sa efektívne vyjadrovať svoje
myšlienky a požiadavky pomocou asertívnych techník.
AKO VYRIEŠIŤ KONFLIKTNÉ SITUÁCIE
Ciele: Účastníci sa naučia ako efektívne riešiť konfliktné situácie nielen na
pracovisku a ako ich využiť pre pozitívnu zmenu.
AKO VYJEDNÁVAŤ
Ciele: Osvojiť si stratégie vyjednávania a ovplyvňovania v rámci pracovných
a obchodných vzťahov.
AKO EFEKTÍVNE ZORADIŤ A PRACOVAŤ V TÍME
Ciele: Uchádzači sa naučia postupy pre zoradenie pracovného tímu a stratégie
efektívnej práce v tíme v priebehu jeho existencie.
AKO SI SPRÁVNE ZORGANIZOVAŤ PRACOVNÝ ČAS A ZADÁVAŤ CIELE
Ciele: Naučiť sa ako si čo najefektívnejšie naplánovať pracovný čas a zadať
ciele pre zvýšenie pracovného výkonu.
AKO HODNOTIŤ ZAMESTNANCOV
Ciele: Získať prehľad o schopnostiach dávania spätnej väzby zamestnancom
a získať zručnosť viesť motivujúci hodnotiaci rozhovor.
AKO (SA) PREZENTOVAŤ
Ciele: Účastníci sa naučia stratégie efektívnej a zaujímavej prezentácie, získajú
vhľad do oblastí, ktoré ostatní pri prezentácii vnímajú, zlepšia si
sebaprezentačné schopnosti.
KOMUNIKAČNÉ ZRUČNOSTI
Ciele : Účastníci sa naučia efektívne komunikovať a zlepšiť sa v interpersonálnej komunikácii, osvoja si niektoré komunikačné vzorce, vyvarujú sa typickým a bežným chybám v komunikácii, pochopia neverbálnu komunikáciu.