Spracovanie účtovníctva v Gelnici.
Kompletné spracovanie účtovnej agendy pre firmy a SZČO, v sústave jednoduchého aj podvojného účtovníctva + mzdy a personalistika.
V tejto oblasti ponúkame ekonomické a účtovné služby takým spôsobom, aby sme maximálne odbremenili majiteľov firiem od "papierovania" a nahradili im kvalifikovaný ekonomický úsek, ktorý sa riadi zásadou diskrétnosti a spoľahlivosti. Pri spracovaní podvojného a jednoduchého účtovníctva postupujeme podľa Zákona o účtovníctve č. 431/2002 Z.z..
Naša činnosť pozostáva z nasledovného:
1. Spracovanie jednoduchého účtovníctva pre živnostníkov a iné fyzické osoby, ktoré sú podľa zákona povinné viesť svoju ekonomickú agendu v sústave jednoduchého účtovníctva zahŕňa:
- peňažný denník,
- evidencia pokladničnej knihy – všetky príjmy a výdaje v hotovosti,
- evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr,
- skladovú evidenciu,
- evidenciu majetku,
- kniha jázd,
- vedenie mzdovej a personálnej agendy,
- kniha sociálneho fondu,
- daň z motorových vozidiel,
- ročná účtovná uzávierka,
- daňové priznanie k DPH,
- daňové priznanie k dani z príjmov fyzických osôb,
- vystavenie a doručenie daňových priznaní, hlásení, prehľadov a výkazov na príslušné úrady.
2. Spracovanie podvojného účtovníctva pre právnické osoby, ktoré sú podľa zákona povinné viesť svoju ekonomickú agendu v sústave podvojného účtovníctva zahŕňa:
- vedenie účtovných kníh (účtovný denník, hlavná kniha),
- evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr,
- skladovú evidenciu,
- evidencia majetku,
- kniha jázd,
- vedenie mzdovej a personálnej agendy,
- kniha sociálneho fondu,
- daň z motorových vozidiel
- ročná účtovná uzávierka,
- daňové priznanie k DPH,
- daňové priznanie k dani z príjmov právnických osôb,
- vystavenie a doručenie daňových priznaní, hlásení, prehľadov a výkazov na príslušné úrady.
3. Spracovanie mzdovej agendy:
- vyhotovenie pracovnej zmluvy a dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru,
- prihlásenie/odhlásenie zamestnanca v sociálnej a zdravotnej poisťovni
- spracovanie mesačných miezd,
- vedenie mzdových listov,
- spracovanie prehľadov o zrazenej a odvedenej dani zo závislej činnosti (vyplnenie štvrťročných prehľadov a ročných hlásení)
- spracovanie výkazov pre sociálnu a zdravotnú poisťovňu,
- spracovanie ročných zúčtovaní dane z príjmu zo závislej činnosti a zdravotného poistenia,
- potvrdenia pre zamestnancov (potvrdenie o príjme, výstupné dokumenty),
- ročné zúčtovanie zdravotného poistenia.
Prejdite na externý výpočet miezd a ušetrite!
Ušetrite náklady za mzdový software a internú mzdárku.
Zbavte sa zbytočnej administratívy a zjednodušte procesy.
4. Spracovanie daňových priznaní:
- podnikatelia, ktorí si vedú svoje účtovníctvo sami, nám doručia podklady k vypracovaniu daňových priznaní k dani z príjmu.
- doručené podklady k vypracovaniu daňových priznaní nekontrolujeme!
Konzultácie a poradenstvo:
Klientovi sme k dispozícii denne, aby sme odpovedali na jeho otázky ohľadne správneho postupovania v podnikaní, čo sa týka ekonomickej stránky.
Zároveň ho včas upozorňujeme na prípadné legislatívne zmeny, ktoré sa ho dotýkajú, ako aj na jeho povinnosti , ktoré mu z nich vyplývajú.
Priebeh vzájomnej spolupráce si dohodneme so zákazníkom osobne, podľa jeho požiadaviek.
Taktiež Vám podľa Vašich požiadaviek radi vypracujeme cenovú ponuku (cena za spracovanie účtovníctva sa stanoví individuálne podľa rozsahu a náročnosti vykonaných prác. Vo väčšine prípadov je cena dohodnutá paušálne a zahŕňa aj rôzne administratívne úkony a zastupovanie pred úradmi.)