• IJaV  -  "Vzdelávanie je cesta k úspechu."

  • IJaV  -  "Kto chce viac zarábať, musí sa viac vzdelávať."

  • Ján Amos Komenský  -  "Jeden deň s dobrým učiteľom je viac ako tisíc dní usilovného samoštúdia."   (1/7)

  • Immanuel Kant  -  "Nikto neskončí školu múdrosti." (Je potrebné vzdelávať sa po celý život...)  (2/7)

  • Neznámy autor  -  "Keď sa chce, hľadajú sa možnosti, keď sa nechce, dôvody."  (3/7)

  • Konfucius  -  "Premôcť zlé návyky môžeme len dnes, nikdy nie zajtra."  (4/7)

  • Immanuel Kant  -  "Druhého nemôžem presvedčiť nikdy inak, než jeho vlastnými myšlienkami."  (5/7)

  • Immanuel Kant  -  "Technickým prostriedkom výchovy je dobrý príklad v samom učiteľovi a varujúci príklad v iných."  (6/7)

  • Immanuel Kant  -  "Nemôžem urobiť nikoho lepším inak, než na základe zvyšku toho dobra, ktoré v ňom je."  (7/7)

 

Inštitút jazykov a vzdelávania Piešťany ponúka v rámci kurzov rozvoja osobnosti nasledovné kurzy.

Osobnostný rozvoj

Cieľ kurzu

Riešenie aktuálnych problémov – pracovných aj súkromných, rozvoj zdravého myslenia a emócií, harmonizácia osobnosti, psychohygiena, sebapoznanie.

Rozsah

Tri mesiace, t.j. 12 x 2 vyučovacie hodiny jedenkrát týždenne vo večerných hodinách

Forma:

  • Skupinová (4 – 8 osôb v skupine)
  • Praktické ukážky a situačné hry
  • Selfmonitoring - sebareflexia

Kurz je určený pre:

  • Ženy na materskej /rodičovskej dovolenke (partnerské konflikty, ako neurobiť chyby vo výchove, pokojná matka- pokojné dieťa, ako zvládať materskú úzkosť, význam plánovania a organizácie času)
  • Ženy v produktívnom veku (syndróm prázdneho hniezda, klimaktérium, vyvážený životný štýl, ako zladiť rodinu a kariéru)
  • Seniori (zvládanie odchodu do dôchodku obidvoch partnerov, spolunažívanie v obmedzenom priestore, hľadanie naplnenia, prevencia depresívnych nálad)

Cena: 6,00 €/osobu/hodinu

 

Prezentačné schopnosti

Cieľ kurzu

Získanie istoty pri prezentácii samého seba (prijímací pohovor) alebo pri odbornej prezentácii pred určitou skupinou poslucháčov (interné aj externé odborné prezentácie produktov a služieb). Základy komunikačných schopností.

Rozsah

Tri mesiace, t.j. 12 x 2 vyučovacie hodiny jedenkrát týždenne vo večerných hodinách

Forma:

  • Skupinová (4 – 8 osôb v skupine)
  • Edukatívna, tréningová, interaktívna
  • Praktické ukážky, tréning
  • Chyby vo forme prezentácie, triky a tipy
  • Spätná väzba (interaktívna, lektorom)

 

Kurz je určený pre:

    • študentov
    • nezamestnaných ako príprava na prijímací pohovor do zamestnania
    • všetkým, ktorý potrebujú istotu pri prezentácii:
  • vystúpenie pre skupinou iných ľudí (2-500)
  • odborná prednáška
  • predaj produktu

Cena: 6,00 €/osobu/hodinu

 

Zvládanie stresu

Cieľ kurzu

Naučiť sa zvládať efektívne stres a praktizovať relaxačné techniky.

Rozsah

Tri mesiace, t.j. 12 x 2 vyučovacie hodiny jedenkrát týždenne vo večerných hodinách

Forma skupinová

  • Skupinová (4 – 8 osôb v skupine)
  • Edukatívna, tréningová
  • Praktické príklady
  • Priebežný nácvik relaxačných techník

Kurz je určený pre

Kurz je určený všetkým, ktorí:

  • Chcú pracovať na sebe svojom osobnostnom rozvoji, zlepšiť a rozvinúť schopnosti, ktoré im      umožnia efektívnejšie zvládať aktuálny životný stres a napätie
  • Predpokladajú perspektívne dlhodobú alebo krátkodobú záťaž, ktorej chcú čeliť bez dopadu na zdravotný a psychický stav
  • Sa chcú naučiť technikám psychosomatického preladenia organizmu s cieľom posilnenia zdravotného stavu, zvýšenia výkonnosti, koncentrácie, uvoľnenia po záťaži a pred očakávanou stresovou situáciou

Cena: 6,00 €/osobu/hodinu

Prečo vo Vašej firme investovať do trénovania soft skills?

  • Každý z nás má potenciál naplno využívať svoje schopnosti, málokto si to však uvedomuje a vie so svojimi schopnosťami narábať.
  • Počas nášho tréningového programu získajú účastníci lepší vhľad do svojich schopností a zručností a naučia sa, ako ich efektívne využívať v ich pracovnom živote.
  • To vedie k vyššiemu pocitu kompetencie, zodpovednosti, výkonu a spokojnosti nielen uchádzačov tréningov ale aj ich kolegov, podriadených a nadriadených. 

Pre koho sú tréningy soft skills určené:

  • Školenia sú určené uchádzačom spomedzi stredného a vyššieho manažmentu.
  • Každá skupina uchádzačov má vlastné špecifikácie a vlastné vzdelávacie potreby, preto po analýze potrieb navrhujeme školenia konkrétne pre Vašich zamestnancov.
  • Organizujeme taktiež otvorené semináre pre stredný manažment, ktoré môžu manažéri využiť ako formu networkingu.  

Ponúkané oblasti školení soft skills pre firmy :


AKO SI NESPRAVIŤ PRACOVNÉ FAUX-PAS

Ciele: Účastníci kurzu si osvoja základné pravidlá spoločenského správania,
naučia sa kultivovane zvládnuť akúkoľvek situáciu v obchodnom a
pracovnom prostredí.


AKO ZVLÁDAŤ STRES

Ciele: Osvojiť si základné techniky zvládania stresu, naučiť sa ako lepšie
zvládať stresujúce situácie, ako pracovať s trémou a ako argumentovať.


AKO KOMUNIKOVAŤ V PRACOVNOM PROSTREDÍ

Ciele: Účastníci kurzu si zvýšia úroveň komunikačných zručností v oblasti
písomnej aj ústnej, budú schopní identifikovať chyby v komunikácii,
predchádzať nedorozumeniam a rozpoznať neverbálnu komunikáciu.


AKO VIESŤ A MOTIVOVAŤ ZAMESTNANCOV

Ciele: Účastníci sa zoznámia so základnými prístupmi k vedeniu a motivácii
zamestnancov, vyskúšajú si rôzne spôsoby vedenia zamestnancov a
získajú schopnosť určiť, aký spôsob vedenia je vhodný pre určitú situáciu.


AKO POROZUMIEŤ SEBE A OSTATNÝM OKOLO SEBA

Ciele: Prehĺbiť úroveň empatie a využívať prvky empatickej komunikácie,
porozumieť lepšie svojmu správaniu a ostatných v pracovnom tíme.


AKO BYŤ ASERTÍVNY V PRACOVNOM PROSTREDÍ

Ciele: Rozlíšiť asertívne správanie a naučiť sa efektívne vyjadrovať svoje
myšlienky a požiadavky pomocou asertívnych techník.


AKO VYRIEŠIŤ KONFLIKTNÉ SITUÁCIE

Ciele: Účastníci sa naučia ako efektívne riešiť konfliktné situácie nielen na
pracovisku a ako ich využiť pre pozitívnu zmenu.


AKO VYJEDNÁVAŤ

Ciele: Osvojiť si stratégie vyjednávania a ovplyvňovania v rámci pracovných
a obchodných vzťahov.


AKO EFEKTÍVNE ZORADIŤ A PRACOVAŤ V TÍME

Ciele: Uchádzači sa naučia postupy pre zoradenie pracovného tímu a stratégie
efektívnej práce v tíme v priebehu jeho existencie.


AKO SI SPRÁVNE ZORGANIZOVAŤ PRACOVNÝ ČAS A ZADÁVAŤ CIELE

Ciele: Naučiť sa ako si čo najefektívnejšie naplánovať pracovný čas a zadať
ciele pre zvýšenie pracovného výkonu.


AKO HODNOTIŤ ZAMESTNANCOV

Ciele: Získať prehľad o schopnostiach dávania spätnej väzby zamestnancom
a získať zručnosť viesť motivujúci hodnotiaci rozhovor.


AKO (SA) PREZENTOVAŤ

Ciele: Účastníci sa naučia stratégie efektívnej a zaujímavej prezentácie, získajú
vhľad do oblastí, ktoré ostatní pri prezentácii vnímajú, zlepšia si
sebaprezentačné schopnosti.

 

KOMUNIKAČNÉ ZRUČNOSTI

Ciele : Účastníci sa naučia efektívne komunikovať a zlepšiť sa v interpersonálnej komunikácii, osvoja si niektoré komunikačné vzorce, vyvarujú sa typickým a bežným chybám v komunikácii, pochopia neverbálnu komunikáciu.

Prečo vo Vašej firme investovať do trénovania soft skills?

  • Každý z nás má potenciál naplno využívať svoje schopnosti, málokto si to však uvedomuje a vie so svojimi schopnosťami narábať.
  • Počas nášho tréningového programu získajú účastníci lepší vhľad do svojich schopností a zručností a naučia sa, ako ich efektívne využívať v ich pracovnom živote.
  • To vedie k vyššiemu pocitu kompetencie, zodpovednosti, výkonu a spokojnosti nielen uchádzačov tréningov ale aj ich kolegov, podriadených a nadriadených. 

Pre koho sú tréningy soft skills určené:

  • Školenia sú určené uchádzačom spomedzi stredného a vyššieho manažmentu.
  • Každá skupina uchádzačov má vlastné špecifikácie a vlastné vzdelávacie potreby, preto po analýze potrieb navrhujeme školenia konkrétne pre Vašich zamestnancov.
  • Organizujeme taktiež otvorené semináre pre stredný manažment, ktoré môžu manažéri využiť ako formu networkingu.  

 

Vybrané kurzy soft skills pre firmy :

  • Koučovanie ako efektívny a moderný nástroj manažérov (6 hod)
  • Interný a externý branding zamestnávateľa (6 hod)
  • Budovanie tímovej spolupráce prostredníctvom rozvoja talentov zamestnancov (6 hod)
  • Ako vybrať správneho zamestnanca (8 hod)
  • Metódy rozvoja zamestnancov / Talent manažment (8 hod)
  • Vedenie náročných rozhovorov so zamestnancami (8 hod)
  • Umenie prezentácie (aj seba) (8 hod)
  • Komunikácia v obchode (6 hod)
  • Tímová spolupráca a riešenie konfliktov v tíme - tímový koučing

 

Profil lektora: Lektorka má absolvované vysokoškolské vzdelanie pedagogického smeru a už takmer 20-ročnú prax v oblasti oblasti rozvoja ľudských zdrojov. Pôsobila najmä vo väčších nadnárodných výrobných spoločnostiach ako špecialista rozvoja zamestnancov, recruiter a HR Business Partner.

V súčasnosti pôsobí ako externý HR konzultant, Outplacement konzultant, kariérový a business kouč pre spoločnosti pôsobiace v oblasti výroby, predaja a služieb.

Prečo investovať do trénovania soft skills?

  • Každý z nás má potenciál naplno využívať svoje schopnosti, málokto si to však uvedomuje a vie so svojimi schopnosťami narábať.
  • Počas nášho tréningového programu získajú účastníci lepší náhľad do svojich schopností a zručností a naučia sa, ako ich efektívne využívať v ich pracovnom živote.
  • To vedie k vyššiemu pocitu kompetencie, zodpovednosti, výkonu a spokojnosti nielen uchádzačov tréningov ale aj ich kolegov, podriadených a nadriadených.

Naša ponuka kurzov pre jednotlivcov:

  •  Ako nájsť ďalšie smerovanie vo svojej kariére (6/8 hod)
  • Ako sa pripraviť na výberový rozhovor (6/8 hod)
  • Ako lepšie porozumieť sebe a svoju okoliu – základy typológie osobnosti (6/8 hod)
  • Rozvoj komunikačných zručností (6/8 hod)
  • Ako si efektívne stanoviť ciele a zorganizovať čas (6/8 hod)

Kurzy cielené pre jednotlivcov, ktorí si aktuálne hľadajú zamestnanie:

Orientácia na trhu práce - pre uchádzačov o zamestnanie

Rozsah: moduly A, B, C, D

  • Časový rozsah modulov A, B, D 6 hodín (udržanie pozornosti)
  • Časový rozsah modulu C 2 hodiny (individuálna konzultácia)
  • Časový rozostup medzi modulmi 3 – 7 dní

Modul A: Ako si nájsť vhodné pracovné uplatnenie

Cieľ: nadobudnutie vnútornej istoty pri hľadaní uplatnenia, zadefinovanie hľadaného cieľa:

Obsah:

  • - zdroje, ktoré mám a viem uplatniť: ujasniť si vlastné skúsenosti, úspechy, vlastnosti zručnosti, hodnoty - praktické cvičenia na každú oblasť
  • - zakomponovanie vhodných testov: RIASEC, Kariérne kotvy, ...
  • - zmenená sociálna a profesná situácia – ako si vybudovať podpornú sieť
  • -zadefinovanie oblasti, v ktorej hľadám uplatnenie

Výstup: Uchádzač si zadefinuje cieľovú a alternatívnu oblasť pre ďalšie uplatnenie

Modul B: Ako získať vhodné pracovné uplatnenie

Cieľ: naučiť sa využívať všetky komunikačné stratégie pre získanie zamestnania

Obsah:

  • -ako s ľahkosťou odkomunikovať svojmu okoliu, že hľadám zamestnanie
  • -ako to vidí zamestnávateľ, keď hľadá zamestnanca
  • -ako odkomunikovať, aké uplatnenie hľadám
  • -cieľový zamestnávateľ, ako identifikovať vhodného zamestnávateľa, ako nájsť a vyhodnotiť informácie o trhu práce
  • - ako vytvoriť životopis
  • -ako vytvoriť motivačný list
  • -zásady komunikácie so zamestnávateľom
  • - ďalšie stratégie hľadania uplatnenia
  • -ako si udržať produktivitu pri hľadaní uplatnenia

Výstup: stanovenie 3 konkrétnych cieľov pri hľadaní uplatnenia

Modul C: Individuálna konzultácia

Cieľ: intenzívne zacielenie pomoci a podpory klientovi/UoZ vzhľadom na jeho individuálnu situáciu

Obsah:

  • - Konzultácia individuálnej situácie klienta
  • - Pomoc pri zadefinovaní zdrojov: skúsenosti, úspechy, vlastnosti zručnosti, hodnoty
  • - Pomoc pri zadefinovaní hľadaného cieľa
  • - konzultácia vytvoreného CV
  • - Konzultácia vytvoreného ML
  • - Udržanie produktivity pri hľadaní zamestnania – konzultácia stanovených cieľov

Modul D: Ako sa odprezentovať pred zamestnávateľom

Ciele: Osvojiť si teoreticky a prakticky zásady efektívnej komunikácie tak, aby sa kandidát dokázal presvedčivo odprezentovať pri komunikácii so zamestnávateľom - pred pohovorom, počas pohovoru, po pohovore

Obsah:

  • - zásady efektívnej komunikácie – verbálna, neverbálna, spätná väzba, kladenie otázok, vrátane praktického nácviku

Výstup: vytvorená vlastná osnova pre komunikáciu so zamestnávateľom vzhľadom na individuálne potreby klienta

 

Školenia pre realitných maklérov – ŠTART v realitnom biznise

  1. Čo potrebujem vedieť o realitnom biznise?
  2. Ako začať?
  3. Na čo si mám dať pozor?
  4. Ako správne robiť svoju profesiu?

Dvojdňové školenie, na ktorom sa dozviete všetko, čo potrebujete vedieť na začiatku podnikania.

Školenie je vedené interaktívnou formou.

Odnesiete si praktické návody a skúsenosti.

Školenie je určené hlavne začínajúcim maklérom.

Inštruktor pracuje v oblasti realitného biznisu už 12 rokov, má skúsenosti s priamym predajom, a tiež so školením obchodníkov od roku 2012. Je certifikovaný Business Coach a Team Coach.

Predtým pracoval v IT a HR oblasti 15 rokov.

Obsah školenia:

1. deň

  • Čo je realitný biznis? Jeho formy a perspektíva
  • Kto je realitný maklér? Jeho úloha na trhu.
  • Fázy realitného obchodu.
  • Prieskum trhu a kde hľadať klientov.
  • Ako sa špecializovať
  • Osobný marketing.
  • Ako pracovať s kontaktom.
  • Nábor nehnuteľnosti..

2. deň

  • Stanovenie ceny nehnuteľnosti.
  • Ako uzatvoriť zmluvu s predávajúcim.
  • Príprava nehnuteľnosti na predaj.
  • Marketing nehnuteľnosti.
  • Práca s kupujúcim.
  • Predaj a kataster (aj možné riziká)
  • Odovzdanie nehnuteľnosti
  • Starostlivosť po predaji.

Trvanie školenia: 2 dni od 9:00 do 16:00 hod.

Rozsah: 12 hodín

Nadväzný workshop - Komunikácia v realitách.

Komunikácia pri predaji a psychológia predaja – Praktické tréningy obchodnej komunikácie. Psychológia predaja. Správna otázka. Typy klientov. Rozsah: 8 hodín

Realitný koučing a mentoring pre makléra.

Potrebujete individuálne riešiť svoje otázky? Potrebujete trochu „nakopnúť“ a posunúť sa ďalej?

Využite možnosť súkromnej a diskrétnej konzultácie.

Tímový koučing pre kanceláriu

Potrebujete zlepšiť výkonnosť tímu? Riešite vzťahy v kancelárii alebo spory? Potrebujete dosiahnuť nové ciele? Chcete zlepšiť efektívnosť práce?... a pod.

 

Koučing je veľmi efektívna metóda na zlepšenie práce v tíme. Nájdené postupy a riešenia nie sú výsledkom direktívneho riadenia, ale spoločnej dohody.

O to ľahšie sa tím naštartuje a prispôsobí novej situácii a zmenám.

Ak tím napr. nie je ochotný spolupracovať, je to veľmi šikovný nástroj, ako ich „stmeliť“.

Pridajte sa k nám - otvorte našu pobočku v týchto mestách:
Bratislava II, Bratislava III, Bratislava IV, Banská Štiavnica, Bardejov, Bojnice, Brezová pod Bradlom, Čierna nad Tisou, Detva, Dobšiná, Dubnica nad Váhom, Dunajská Streda, Fiľakovo, Galanta, Gbely, Giraltovce, Handlová, Hanušovce nad Topľou, Hlohovec, Hnúšťa, Holíč, Hriňová, Humenné, Hurbanovo, Ilava, Jelšava, Kolárovo, Komárno, Krásno nad Kysucou, Kremnica, Krompachy, Krupina, Leopoldov, Lipany, Liptovský Hrádok, Medzev, Medzilaborce, Modra, Moldava nad Bodvou, Myjava, Nemšová, Nitra, Nová Baňa, Nová Dubnica, Nováky, Nové Zámky, Partizánske, Podolínec, Poltár, Poprad, Rajec, Rajecké Teplice, Revúca, Rimavská Sobota, Rožňava, Ružomberok, Sabinov, Sečovce, Senica, Sereď, Skalica, Sládkovičovo, Sliač, Snina, Sobrance, Spišská Belá, Spišské Podhradie, Spišské Vlachy, Strážske, Stropkov, Stupava, Svätý Jur, Svidník, Svit, Šahy, Šaľa, Šamorín, Šaštín-Stráže, Štúrovo, Šurany, Tisovec, Tlmače, Tornaľa, Trebišov, Trenčianske Teplice, Trenčín, Trnava, Turčianske Teplice, Tvrdošín, Veľké Kapušany, Veľký Krtíš, Veľký Meder, Veľký Šariš, Vráble, Vrbové, Vrútky, Vysoké Tatry, Zlaté Moravce, Žarnovica, Želiezovce. Viac informácií ...